Informace pro žadatele

Pro přijetí do domova je důležité podat vyplněnou Žádost o přijetí. K žádosti je vhodné doložit Posudek lékaře, přijímáme pouze posudky napsané praktickým lékařem. Žádost si můžete také vyzvednout osobně u sociální pracovnice či na vrátnici domova (při vstupu do budovy). Elektronickou verzi žádosti naleznete i zde.

Odpovědnou osobou za příjem a evidenci je sociální pracovnice:

Mgr. Petra Hastíková
tel.: 577 942 045 (ústředna)
mobil: 603 907 679
e-mail: soc.hastikova@dsnapajedla.cz

Vyplněnou žádost s posudkem od lékaře prosím

zašlete e-mailem či předejte osobně sociální pracovnici při návštěvě zařízení

nebo

odešlete poštou na adresu: Domov pro seniory Napajedla, p.o., Husova 1165, 76361, Napajedla

Evidence žadatelů

Všechny přijaté žádosti o přijetí jsou evidovány.

Každá žádost je předložena sociální komisi spolu s posudkem lékaře.

Žadatel je o rozhodnutí sociální komise písemně informován.

Písemné odmítnutí žádosti obsahuje odůvodnění vyřazení z evidence spolu s uvedeným doporučením, na kterou sociální službu by se žadatel mohl obrátit.

V nebližší době je dohodnuta a zrealizována návštěva žadatele kompetentními pracovnicemi, aby osobně ověřily aktuální stav i situaci žadatele a zda žadatel splňuje podmínky pro umístění v domově pro seniory.

Doporučení pro žadatele

Uvádějte prosím pravdivé a úplné údaje, předejdete možným nedorozuměním.

Předáním informací o žadateli a kontaktních osobách souhlasíte se shromažďováním a zpracováváním doložených a předaných informací.

Žadatelům doporučujeme domluvit si se sociální pracovnicí osobní návštěvu domova, kdy si bude moct prohlédnout jeho prostory i získat potřebné informace.

Žadatelům již vedeným v evidenci žadatelů doporučujeme neprodleně oznámit změny zdravotního stavu, adresy, umístění v jiném zařízení, a podobně. Aktuální informace pomáhají k rychlejšímu zajištění sociální služby pro vhodného klienta.

Důležité upozornění:

Doba, po kterou je žádost vedena v evidenci, nehraje při rozhodování o přijetí do zařízení žádnou roli. Klíčový je rozsah a naléhavost potřeby péče o osobu žadatele.

Informace o postupu před přijetím

Před přijetím dochází znovu k návštěvě žadatele. Tehdy jsou mu předány důležité dokumenty Domova: domácí řád, vzor smlouvy, metodika k podávání a vyřizování stížností a metodika poskytování fakultativních služeb, je mu nabídnuta možnost podívat se na pokoj, kde bude bydlet.

Sociální komise rozhoduje mezi žádostmi především dle aktuálního stavu a situace žadatele, zohledňuje rozsah a potřebnost péče o žadatele. Přihlíží se také k vhodnosti žadatele dle dispozic daných konkrétním uvolněným lůžkem (zda lze ubytovat muže či ženu, zda je dostatek místa v pokoji při manipulaci s imobilním člověkem a podobně).

V den přijetí se s žadatelem znovu projednají nejdůležitější informace smlouvy a jejím podpisem se žadatel stává klientem.

Pokud máte zájem využít naši sociální službu, doporučujeme Vám sjednání schůzky se sociální pracovnicí, která Vám poskytne všechny důležité informace, zodpoví Vaše dotazy a ukáže Vám prostory domova.