V den zahájení sociální služby: osobní léky alespoň na 14 dní, částku na uhrazení sjednaných služeb nástupního měsíce, doklady: občanský průkaz, poslední rozhodnutí o výši důchodu (při snížené úhradě), kartičku zdravotní pojišťovny, zdravotní dokumentaci od obvodního lékaře.
Osobní nádobí: příborový nůž, malou lžičku, hrníček (pokud má klient oblíbený).
Toaletní potřeby: tekuté mýdlo, tělové mléko, deodorant, šampon, hřeben, pastu a kartáček na zuby (+ skleničku na zubní protézu a lepicí krém na zubní protézu, jsou-li potřeba), 2 balení vlhčených ubrousků (dle potřeby toaletní papír). Muži s sebou navíc: holicí strojek, pěnu na holení, náhradní nebo jednorázové žiletky.
Oblečení a obuv: prosím zvažte, co bude klient reálně používat, nezapomeňte na všechna roční období. U imobilních klientů (nebo zcela odkázaných na péči) doporučujeme především větší počet bavlněných triček s krátkým a dlouhým rukávem (minimálně 10 ks od každého), případně pyžamové kabátky (nevhodná dlouhá noční košile), ponožky (5 ks) – především příjemné hřející (často zhoršené prokrvování nohou způsobuje studené nohy a pocit zimy i v teplém prostředí), tepláky/elasťáky (5 ks), ramínka na oděv (5 ks), utěrky (nejlépe 15 ks), žínky na poskytnutí hygieny (nejlépe 20 ks), ručníky (nejlépe 15 ks) a osušky (2 ks). Všechno prádlo a oblečení noste předem vyprané. U klientů s předpokladem nácviku chůze či problematickou chůzí prosíme kvalitní obuv – pevné papuče, sandály (nevhodné jsou nazouváky).
U mobilních klientů navíc ještě mikina/rozpínací svetr, přechodová bunda, teplá obuv např. ,,důchodky“.
Kompenzační pomůcky: dioptrické brýle, francouzské hole, chodítko nebo mechanický vozík (pokud klient používá).
Doporučujeme: vzít s sebou i drobnosti, ke kterým má klient vztah (obraz, fotografie, oblíbenou knihu, nástěnné hodiny, kalendář, malou vázu apod.). Nezapomeňte i na oblíbené pochutiny (káva, čaj, sirup, příp. alkoholický nápoj, vhodné jsou sladkosti, které má klient rád).
Pokud si klient chce přivézt svou televizi, je třeba předem prověřit, zda je daný typ rozměrově vhodný do našich pokojů. Také je nutné, aby byl klient ochotný a schopný používat sluchátka, aby poslechem nerušil své spolubydlící. K TV pořiďte i koaxiál (kabel k příjmu kabelové TV) o délce minimálně 4 m. Bude-li třeba prodlužovací kabel, bude zajištěn na náklady naší organizace (klientova vlastní prodlužka není z bezpečnostních důvodů možná). Pokud by si chtěl klient přivézt jakékoliv další elektrospotřebiče, je třeba předem zkonzultovat se sociální pracovnicí, zda toto bude možné. Každý elektrospotřebič vlastněný klientem musí procházet pravidelnými revizemi, náklady na ně hradí klient. Vlastní radiopřijímač není nutný, zařízení disponuje radiopřenosem na pokojích u každého lůžka klienta.
Všechny věci klienta po převzetí řádně označíme a budou používány výhradně k jeho potřebám.
Máte-li dotazy, kontaktujte prosím sociální pracovnice telefonicky v pracovní dny nebo kdykoliv e-mailem.
Bc. Kamila Gajdůšková, tel.: 603 907 679 (od 6.00 do 14.30 hodin), soc.gajduskova@dsnapajedla.cz
Bc. Simona Mlýnková, tel.: 739 324 298 (od 7.30 do 14.00 hodin), soc.mlynkova@dsnapajedla.cz
Mgr. Petra Hastíková, tel.: 577 941 249, soc.hastikova@dsnapajedla.cz
Září víno vaří, říjen víno pijem.
Studený říjen - zelený leden.
Slunce vychází:7:03
Slunce zapadá:18:09
Domov pro seniory
Napajedla,
příspěvková organizace
Adresa: Husova 1165
763 61 Napajedla
Telefon:
E-podatelna:
Náš domov drží certifikát: PRACOVIŠTĚ PROŠKOLENÉ V PALIATIVNÍ PÉČI.
Toto pracoviště garantuje
24HODINOVOU PŘÍTOMNOST VŠEOBECNÉ SESTRY V ZAŘÍZENÍ.