Domov pro seniory Napajedla
Domov pro seniory Napajedla

Personální zajištění

V organizaci pracuje přes 50 zaměstnanců na hlavní pracovní poměr. Organizace má i pracovníky na dohodu o provedení práce.

Domov pro seniory Napajedla řídí ředitel, který zodpovídá za veškerou činnost a provoz celého zařízení podle platné legislativy.

Další členění v organizaci je na úsek zdravotní, úsek přímé obslužné péče, sociální úsek, ekonomický úsek, provozní úsek a stravovací provoz.

Zdravotní úsek vede vedoucí zdravotního úseku, která také zastupuje ředitele organizace v jeho nepřítomnosti. Dále má na starosti řízení, organizaci a kontrolu práce na zdravotním úseku a úseku úklidu. Zodpovídá za plnění zdravotních a ošetřovatelských úkonů a za dodržování protiepidemiologických a hygienických zásad. Z hlediska zdravotní odbornosti spolurozhoduje na základě šetření u žadatele o službu o jeho přijetí či odmítnutí vzhledem k cílové skupině organizace. Spolu s vedoucí přímé obslužné péče vytváří nejdůležitější článek provázanosti a spolupráce všech úseků. Vedoucí zdravotního úseku jsou podřízeny zdravotní sestry a uklízečky.

Zdravotní sestry poskytují komplexní základní a specializovanou odbornou ošetřovatelskou péči.

Uklízečky provádí každodenní úklid všech prostor domova, odstraňování odpadků, mytí oken, apod.

Úsek přímé obslužné péče řídí vedoucí přímé obslužné péče. Organizuje denní práci na tomto úseku, zodpovídá za optimální rozsah a kvalitu péče na základě individuálních plánů klientů. Vedoucí přímé péče jsou podřízeny pracovnice v sociálních službách a aktivizační pracovnice. Vedoucí přímé obslužné péče vypomáhá a v době nepřítomnosti zastupuje zástupce vedoucí přímé péče.

Pracovnice v sociálních službách poskytují přímou a komplexní, mnohdy velmi obtížnou obslužnou péči. Vedou klienty k soběstačnosti a zároveň jim pomáhají v situacích, kdy je jejich pomoc a podpora nezbytná.

Aktivizační pracovnice zajišťují skupinové a individuální aktivizace, které napomáhají udržet, rozvíjet či obnovit klientovi dovednosti a schopnosti. Dále napomáhají k sociálnímu začlenění přijatého klienta a jeho adaptaci v novém prostředí.

Sociální úsek tvoří sociální pracovnice, které zabezpečují základní sociální agendy, poskytují sociální poradenství, řeší sociálně-právní problémy a ostatní záležitosti, které se týkají klientů domova, jejich rodin, jejich vztahů k zaměstnancům domova i ostatní veřejnosti.

Ekonomický úsek řídí vedoucí ekonomického úseku, která je zároveň ekonomkou. Ekonomka zajišťuje ekonomickou a účetní agendu (mimo pokladnu) zahrnující mimo jiné tvorbu rozpočtu, evidenci majetku, tvorbu ekonomických směrnic, zpracování žádostí o financování služby, následné vyúčtování dotací a transferů. Na ekonomickém úseku dále pracují:

  • administrativní pracovnice, která vede elektronickou evidenci spisové služby, zpracovává docházku, spolupodílí se na výkaznictví, vede skladové hospodářství především ochranných pracovních pomůcek, chystá podklady pro žádosti o dotace z obcí aj.
  • účetní/personalistka. Pracovní náplní účetní je vedení pokladny organizace a pokladny klientských depozit. Přijímá a účtuje zálohy na úhradu od klientů, spoluúčast od rodin, příspěvky na péči od Úřadu práce. Spravuje bezhotovostní klientská depozita. Pracovní náplní personalistky je péče o zaměstnance, o jejich vzdělávání a rozvoj, zajišťuje výběr nových zaměstnanců, spravuje pracovní smlouvy, řeší pracovněprávní otázky a zajišťuje dodržování pracovních předpisů.

Provozní úsek řídí vedoucí provozního úseku, který zajišťuje fungování podpůrných provozních úseků, řeší technický stav budovy a inventáře, spolupodílí se na přípravě a realizaci investičních akcí.  Provozní úsek je dále členěn na tyto úseky:

  • prádelna, ve které pradleny zajišťují třídění, praní, sušení, žehlení, mandlování a provádění drobných oprav prádla i oděvů,
  • údržba, kde pracuje údržbář, který zodpovídá za správnou funkci technických zařízení a veškerých strojů v organizaci, zajišťuje jejich revize, sleduje a vyhodnocuje spotřeby energií, provádí opravářské, údržbářské, zednické, zahradnické a instalatérské práce v souvislosti s údržbou budovy a jejího okolí, obsluhu kotelny a činnost řidiče motorových vozidel,
  • recepce, náplní práce recepčních je evidence návštěv, poskytování informací, obsluha telefonní ústředny a ostraha budovy a přilehlého prostranství atd.

Stravovací provoz řídí vedoucí stravovacího provozu, která je zároveň skladní. Objednává, přijímá a vydává potraviny, objednává čisticí a desinfekční prostředky, vede skladovou evidenci, vede přehled o stravování klientů i zaměstnanců. Řídí práce v kuchyni, kde pracují kuchařky, které zajišťují přípravu kvalitní stravy, vydávání teplých a studených jídel a pomocná kuchařka, která vykonává pomocné práce v kuchyni.

Zaměstnanci všech úseků podporují klienty k vyjádření svých osobních rozhodnutí a pomáhají jim v definování vlastních potřeb ve snaze dosáhnout jejich spokojenosti.

O nás

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Když krtek v listopadu ryje, budou na vánoce létat komáři.

Pranostika na akt. den

Svatý Teodor - mrazy lezou z hor.

Aktuální počasí

dnes, sobota 9. 11. 2024
polojasno 12 °C 4 °C
neděle 10. 11. skoro jasno 12/4 °C
pondělí 11. 11. jasno 11/3 °C
úterý 12. 11. zataženo 11/6 °C

Východ a západ slunce

Slunce vychází:6:49

Slunce zapadá:16:18

Rychlý kontakt

Domov pro seniory
Napajedla,

příspěvková organizace

Adresa: Husova 1165
763 61 Napajedla

Telefon:

577 941 249

577 942 045

E-podatelna:

info@dsnapajedla.cz

Pracoviště proškolené v paliativní péči

Náš domov drží certifikát: PRACOVIŠTĚ PROŠKOLENÉ V PALIATIVNÍ PÉČI.

paliativní péče

Toto pracoviště garantuje

24HODINOVOU PŘÍTOMNOST VŠEOBECNÉ SESTRY V ZAŘÍZENÍ.

 

 

 

Naším zřizovatelem je Zlínský kraj.

Naším zřizovatelem je Zlínský kraj